Post by tieveacsurfsourhae on Feb 17, 2022 2:46:37 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Vlinder Story: Dress up games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Vlinder Story: Dress up games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mer ressurs ▞▞▞
▞▞▞ Vlinder Story: Dress up games 2022 version ▞▞▞
Denne appen er morsom
For mange annonser gjør meg gal
Jeg skulle ønske de hadde mindre annonser. Men, takk uansett
Det er fint
elsker den, men... den har SÅÅÅÅ MANGE TILLEGG! Jeg kan ikke gjøre en eneste ting fordi alle tilleggene 😕
Kult. Å liker klærne. Men kanskje litt mange reklamer.
Jeg elsker dette spillet. Flotte klær og flott grafikk. du kan gjøre neglene og sminke deg og ta bilder
Vel, det er ikke så bra, så jeg avinstallerte det ser alltid ut til å ha tilfeldige annonser, så ikke installer jeg gjentar ikke installer hvis dette er eieren DETTE SPILLET ER DUMM TILFELDIGE ANNONSER POPPER OPP KOM PÅ MANN DU KUNNE GJORDE DET BEDRE OG ALLE SPILLENE DINE ER DUMM😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 beklager at det var for eieren
Det er gøy og jeg kan få mine egne figurer.
det er kult
Det er veldig veldig veldig kjedelig bare kle opp sminke og en til jeg antar det er kjedelig
Bra men må vente legger til kluter
DET ER SÅ MANGE IRREGENDE TING I DETTE SPILLET!!! DU KAN IKKE ENGA FÅ EN DREDS FORDI DE LATTER DEG IKKE SE N LEGG TIL FOR EN DREDS!!!?
Dette spillet er en rip off. Det går ikke.
TIL MANGE ANNONSER!!!!!!!
Dette spillet er kjempebra!!Det har et problem for meg, men bortsett fra det er det et veldig bra spill!
Cell Expansion Wars Strategiya hxtk
Den fryser helt i begynnelsen av spillet.
Jeg elsker dette spillet, men noen ganger fungerer det ikke riktig
Ikke verst
Det er et bra spill
Det er et veldig fint spill, men du må se annonser for mange kule eller søte ting, så ja.
Det MEST ANNONSETUNGE spillet noensinne! Det er annonser for å låse opp ting, men det er annonser HVERT minutt eller mindre. Jeg kunne ikke engang se gjennom alternativene for nære årsaker til alle popup-annonser. Det er i utgangspunktet uspillbart
Vlinder Story: Dress up games Priložnostne gzua
Greit
👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Det er bra
Så mange annonser. Kid lekte i 5 minutter og ga opp.
Vlinder Story: Dress up games कैज़ुअल गेम bvo
Veldig dårlig spill
Vlinder Story: Dress up games કેઝ્યુઅલ xsl
Jeg elsker det fordi jeg elsker at du får lage din egen karakter til et antrekk
Bra tror jeg
Det er morsomt, men det er mange annonser å se på.
Kul! Jeg elsker hvordan du kan kle deg ut
Hater spillet
روعه
😐
kul
Jeg bryr meg ikke om vurdering.
Var mye bedre før den nye oppdateringen. Det er mye flere annonser nå. Skulle ønske det var et alternativ uten annonser.
Det er så morsomt å leke med at du kan kle opp dukkene dine, men der jeg egentlig ikke liker er at du må se videoer for å låse opp ting, og det er veldig irriterende, men det er veldig bra at du bør gi den en fem-stjerners jeg sier det fordi det er virkelig veldig underholdende når du kjeder deg eller noe, og du bare ikke har noen hunder eller noe, og du ikke vil kjøpe noe, alt du trenger å gjøre er å spille det
Liker ikke spillet, det trenger noen oppdateringer.
Det er faktisk et bra spill. Det er veldig gøy, MEN annonsene gjør meg NØT. FOR MANGE ANNONSER.
Den er søt og morsom. Annonser kan være irriterende, men bare gjør noe annet mens de spiller. Mitt største spørsmål er om det blir flere utfordringer? Jeg har gjort dem alle og det ser ut til å ikke være noe annet å gjøre. 🤔