Post by tieveacsurfsourhae on Feb 17, 2022 2:25:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Chef - Food Fever ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Chef - Food Fever IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hakkerointimerkkejä ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Chef - Food Fever 2022 version ▞▞▞
Rakastan tätä peliä, niin hauskaa
Paras ajankulku
Yritän pelata peliä, mutta se ei ole kirjautumisessa mikä pelissä on vialla, haluan todella pelata peliä
Sinday bachicha
Nämä ovat suosikkipelejäni
En voi ladata
En pitänyt tästä pelistä. 😔😔😞😤😤😡 Haluan antaa vain 0 tähteä, mutta tässä ei vaihtoehdossa, joten vain minä arvioin 1.
Olen tuhlannut dataa ladatakseen tasoa 36, se ei lataa sinua, ihmiset vain hukkaavat tietojani mikä oikeastaan on ongelma
Loistava peli. Taide on niin viehättävää ja hauskaa, kun satunnainen hahmo ilmestyy. Ruoka näyttää niin todelliselta. Itse asiassa koukuttava ruoanlaittopeli, jota olen koskaan pelannut. Kaiken kaikkiaan peli on todella hauskaa. Tällaista peliä haluaisin nähdä lisää.
Loistava peli, pidän siitä
Se on erittäin hyvä ja mielenkiintoinen peli
Cooking Chef - Food Fever Arkaadmängud bpl
Erittäin hyvä peli
En voi toistaa tätä sovellusta, kun napautan sitä, se ei toimi
ugjlkg. lilja auttaa munuaisia
Tykkää tekee mielialan iloiseksi 🤠
Mielenkiintoinen ja nykyaikainen🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸
Rakastan ruoanlaittopelejä, mutta tämä peli on hyvin yksinkertainen
Rakastan tätä peliä ja ruoanlaittokahvilaa. Rakastan kaikkia renderöityjä pelejäsi. Sain molemmat valmiiksi toista kertaa. Te lisäsitte tasoja, mutta sain ne valmiiksi, tuo lisää pian. Suuri RENDERDER-PELIEN RAKASTAJA
Se on mahtavaa
Minusta se on hienoa😀😀
Se on niin huono ja tylsä peli, älä pelaa tätä peliä, tulet kyllästyttämään erittäin huonosti ok, älä tiedolla tästä pelistä OK se on niin niin niin huono peli
Se on paras peli
Tämä on hyvä peli, mutta miksi vaimoyhteyttä tarvitaan näin huonosti
Cooking Chef - Demam Makanan Arkade sgi
Tämä peli on aivan mahtava
Niin ärsyttävä pysähdys tasolla 30, en pidä siitä
Rakastan peliä, mutta miksi meidän on käytettävä dataa jäljellä olevien tasojen lataamiseen? Se ei ole siistiä noin
En tiedä mitä sanoa, mutta pidän pelistä
Se on todella vaikeaa, mutta minulla on hauskaa 😉 Eikä niin mahtavaa Mutta se on hyvä
peli on niin kuiva, jos saavutat tason 30 jotain, aloitat lataamisen jokaisella tasolla alat ladata sieltä Olen niin kyllästynyt lataamaan jokaista tasoa, ole hyvä ja paranna teitä, jotka lataatte jotain, jos ei, ihmiset eivät pidä pelistä
Hei kaverit, nimeni on Akanksha. Tämä on mahtava peli.
Tämä on paras ruoanlaittopeli. Rakastan sitä… mutta olen tasolla 500 ja näyttää siltä, että tasoa ei ole enää jäljellä… miksi
Se on erittäin kallis peli. Tason 72 jälkeen se ei toimi ilman verkkoa
Rakastan tätä peliä ja pidän siitä
Reshma Game Super Indha peli yanaku romba pudkum
Minun on vaikea pelata tasolla 43. Olen jo ladannut sen, mutta aina kun kosketan juustopainiketta, en toimi. Miksi??Auta minua
Tämä peli on okei
Hei, aloin juuri pelata tätä peliä ja se on erittäin jännittävää, mutta minulla on vaikeuksia tarjoilla banaaneja. Voitko auttaa
Oli hyvä ennen viimeistä päivitystä. Nyt se on hidasta, sammuu silloin tällöin. Vihaan sitä nyt. Ole hyvä ja korjaa. Se on jumissa tasolla 381. Se sammuu aina kun yritän käynnistää sen
Se on todella mielenkiintoinen
Knife Hit Arkade mzl
Tämä peli on aika siistiä. Ongelma oli osittain puhelimessani ja se on ratkaistu. Pelillä on taipumus nopeutua, joten maailmassa ei ole mitään keinoa pysyä perässä. Tajusin sen kun pääsin tasolle 8. Olisi varmaan hyödyllistä, jos nopeus ei kasvaisi sinne, missä asiakkaat menevät nälkäisenä kotiin. Aion jatkaa tämän pelin pelaamista, pidän siitä todella. Sitä ei ole tarkoitettu niille, joilla on ongelmia käsien kanssa tai niille, joilla on hidas motoriikka.
Cooking Chef - Food Fever আর্কেড llsr
Hienoa pelata, mutta miksi käyttää dataa
Se on mukava peli ruoanlaittoon
Peli jumissa tasolle 31🚮huono peli, jonka poistin, sillä oli jopa korkea verkkopeitto.
Tämä ja tiedät kuinka 27. maaliskuuta